Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×

Kampanie Google Adwords - SEM

Kampanie Google Adwords - SEM

Reklamy Google Adwords, czyli linki sponsorowane w wyszukiwarce Google, to gwarancja dotarcia z ofertą do osób, które są nią rzeczywiście zainteresowane. Innymi słowy, w przeciwieństwie do np. kampanii banerowych, reklamy Adwords są kierowane ściśle na grupę docelową.

Certyfikacja Google

Za prowadzenie kampanii Google Adwords odpowiada w Eurohost certyfikowany specjalista Google Adwords, co daje naszym klientom gwarancję jakości i jak najefektywniejszego wykorzystania powierzonego budżetu. 
 

Promocja Google AdWords dla nowych klientów:

kupon Google AdWords

Jeśli jeszcze nie korzystałeś z usług Google AdWords i nie posiadasz konta AdWords mamy dla Ciebie specjalną ofertę – kupon o wartości 250zł. Kwota ta zostanie dodana do Twojego konta kampanii po wykorzystaniu 100 zł budżetu.

 

Dlaczego reklamy Google AdWords?

 

reklamy adwords

 

Docieraj do użytkowników, gdy wyszukują pojedyncze słowa lub wyrażenia (które nazywamy słowami kluczowymi) bądź przeglądają witryny internetowe o tematyce związanej z działalnością Twojej firmy. Twoje reklamy mogą być wyświetlane w Google i w witrynach partnerskich. Dzięki określaniu stawek kosztu kliknięcia (ang. cost-per-click, CPC), płacisz tylko za kliknięcia reklam przez użytkowników, a nie za same ich wyświetlenia. Jakie są zalety i możliwości? Oto kilka z nich:

  • Opracowany przez Google program reklamowy online AdWords umożliwi Twojej firmie rozwijanie działalności i zdobywanie nowych klientów
  • Szeroki wachlarz typów reklam – tekstowe, graficzne, video, listy produktów (PLA)
  • Określenie zasięgu kampanii reklamowych – geolokalizacja, tematyka, konkretne witryny
  • Konkretna grupa odbiorców – pod względem zainteresowań, danych demograficznych
  • Remarketing – docieraj do użytkowników, którzy już kiedyś odwiedzili Twoją witrynę lecz np. nie dokonali zakupu/kontaktu
  • Śledzenie ustalonych przez siebie współczynników konwersji
  • Pełna kontrola wydatków – Ty decyduje ile dokładnie wydasz na reklamy – co do złotówki!

 

Tradycyjne reklamy tekstowe Google AdWords:

 

reklamy tekstowe Google AdWords

Podczas korzystania z wyszukiwarki Google oprócz wyników naturalnych prezentowane są reklamy powiązane z wpisaną frazą (pola zaznaczone wyżej czerwoną ramką).

Prawidłowo skonstruowane kampanie wyświetlają reklamy tylko tym użytkownikom, którzy są najbardziej zainteresowani ofertą podmiotu reklamowanego.

Reklamy tekstowe mogą być wyświetlane w całej sieci wyszukiwania Google (wyszukiwarka Google, Mapy Google, Zakupy) oraz na witrynach partnerów w sieci wyszukiwania Google, a także na witrynach internetowych i aplikacjach znajdujących się w sieci reklamowej Google.

 

Reklamy Google AdWords z listą produktów (PLA) – propozycja dla sklepów internetowych:

 

reklamy produktowe Google AdWords

Reklama graficzna tylko w sieci reklamowej? To już przeszłość. Teraz produkty Państwa sklepu możemy pokazać również w wyszukiwarce Google, bezpośrednio przy wynikach wyszukiwania. Czy ma to wpływ na efektywność reklam AdWords? Oczywiście! Dlatego warto jak najszybciej przygotować swój e-sklep i wprowadzić PLA.

Product Listing Ads, w skrócie PLA, to nowy format przeznaczony głównie dla reklamodawców e-commerce. Jest to bardzo atrakcyjny format reklamy, który pozwala na sprowadzenie na stronę wyższej jakości ruchu, a także pozwala na zwiększenie zasięgu kampanii. Dzięki PLA możemy pokazać produkty sklepu bezpośrednio w oknie wyszukiwarki. Reklamy te zawierają zdjęcie, nazwę produktu, jego cenę oraz nazwę sprzedawcy. Opcjonalnie, mogą zawierać komunikat promocyjny. Ale co najważniejsze, stroną docelową tej reklamy, jest strona danego produktu.

PLA to nowa opcja, która szybko zyskuje na popularności i przynosi bardzo dobre efekty realizacji konwersji (sprzedaż). Dlatego warto wdrożyć ten system w Państwa sklepie internetowym jak najszybciej. Dzięki PLA mamy szansę na pozyskanie klienta, który jest zainteresowany już konkretnym produktem, a taki klient dla sklepu online jest najcenniejszy.

 

Reklamy graficzne – sieć reklamowa Google:

Skuteczne kampanie banerowe/graficzne w sieci reklamowej to kwestia odpowiedniego dobrania miejsc docelowych, grup odbiorców oraz profesjonalnej kreacji graficznej banneru reklamowego.
 

Główne zadania graficznej kampanii marketingowej:

 

  • Docieranie za pomocą remarketingu do osób, które odwiedziły Twoją witrynę lub aplikację:

Remarketing pozwala dotrzeć do użytkowników, którzy odwiedzali już Twoją witrynę, i kierować do nich trafne reklamy w sieci oraz w wyszukiwarce Google. W ten sposób możesz na przykład wyświetlać reklamy potencjalnym klientom, którzy byli już w Twojej witrynie, ale niczego nie kupili. Możesz nawet kierować do nich specjalne komunikaty i oferty zachęcające do powrotu do Twojej witryny i zrobienia zakupów.

  • Kierowanie reklam na użytkowników zainteresowanych odpowiednią tematyką:

Reklamy oparte na zainteresowaniach docierają do użytkowników na podstawie przeglądanych przez nich witryn i powiązanych z nimi kategorii zainteresowań i kategorii demograficznych. Reklamy oparte na zainteresowaniach są wyświetlane użytkownikom w oparciu o uzyskane dane dotyczące ich zainteresowań i cech demograficznych (dane z plików cookie każdego użytkownika).

  • Kierowania na miejsca docelowe:

Wyświetlanie reklam na konkretne strony internetowe o konkretnej tematyce - niezależnie od zainteresowań użytkowników lub danych demograficznych (zapisanych w plikach cookie każdego użytkownika).

Kreacje graficzne:

Odpowiednio przygotowane banery mają olbrzymi wpływ na skuteczność reklam displayowych.

Nasi doświadczeni graficy przygotują dla Państwa odpowiednie kreacje graficzne, których atutami będą:

 

  • Jasny i konkretny komunikat korzyści
  • Dopasowane kolory i grafiki
  • Równowaga pomiędzy grafiką a tekstem
  • Odpowiednie wezwanie do działania – tzw. call to action

 

Zapytaj nas o indywidualną wycenę dla swojej kampanii.
 

Koszty reklamy Google Adwords

W Google Adwords płaci się za kliknięcia w reklamę, a nie za wyświetlenia reklamy. Oznacza to, że płacimy jedynie za efekty, czyli wejścia na naszą stronę internetową. System reklamowy Google Adwords jest niezwykle elastyczny i umożliwia, między innymi, ustalenie dowolnej wysokości miesięcznego lub dziennego budżetu, szybkie zatrzymanie wyświetlania reklam (np. na czas świąt, urlopu itp.), zwiększenie lub zmniejszenie budżetu w dowolnym momencie. Dzięki integracji z kontem Google Analytics możemy swobodnie sprawdzać zaawansowane statystyki strony i zweryfikować, ile wejść na stronę to efekt kampanii Google Adwods.

Model rozliczeniowy za kampanię linków sponsorowanych składa się z dwóch części:

1. Wielkość budżetu przeznaczonego na wykupienie kampanii w Google (ustalana przez klienta po otrzymaniu rekomendacji wielkości budżetu od naszej agencji).

2. Prowizja agencyjna, czyli koszt związany z opracowaniem, prowadzeniem i raportowaniem kampanii przez Eurohost (ustalana indywidualnie; zaczyna się już od 100 PLN netto miesięcznie).

Dlaczego my?

  • Nasze kampanie reklamowe są tworzone i obsługiwane przez Certyfikowanego Specjalistę Google AdWords
  • Zapewniamy pełną integrację kampanii z narzędziem analitycznym Google Analytics
  • Dobieramy odpowiednią strategię i typ reklam, który pozwoli osiągnąć najlepsze efekty dla Twojej branży
  • Nieustannie optymalizujemy kampanię pod kątem maksymalizacji ROI (zwrotu z inwestycji)
  • Profesjonalne raportujemy efektywność prowadzonych kampanii reklamowych
  • Posiadamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych Google AdWords
  • Jeśli jeszcze nie reklamowałeś się przez AdWords – doładujemy Twoje konto AdWords kuponem promocyjnym o wartości 250zł na start!