Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×

Historia i rozwój

Agencja Interaktywna Eurohost funkcjonuje na rynku IT od 2005 roku. Głównym celem przyświecającym założeniu firmy było świadczenie usług hostingowych „na europejskim poziomie”. To właśnie tak narodziła się nazwa firmy - „EUROHOST”.

IT-OUTSOURCING

Początkowo działania Eurohost koncentrowały się wokół usług związanych z data center outsourcing – hostingiem, kolokacją, zarządzaniem sieciami informatycznymi, a w późniejszym okresie również wirtualizacją serwerów. Wkrótce w ramach działu IT wyodrębniło się nowe centrum kompetencyjne, skoncentrowane wokół technologii Microsoft. W 2010 roku postanowiliśmy wykorzystać doświadczenia zdobyte podczas wdrożeń systemów obiegów dokumentów oraz witryn intranetowych, tworząc nową markę usług – Sharepoint24.pl. W ramach Sharepoint24.pl oferujemy naszym klientom projektowanie, wdrażanie i zarządzanie rozwiązaniami opartymi na Microsoft Sharepoint Services.      

      

WEBDESIGN

W pierwszym roku działania wkroczyliśmy również do branży webdesign, co zbiegło się w czasie z boomem na strony internetowe. Pierwsze udane realizacje zapewniły nam wiarygodność i otworzyły drogę do większych projektów. Od początku istnienia działu webdesign konsekwentnie rozwijaliśmy nasz autorski system zarządzania treścią, który dał początek aktualnej wersji EuroCMS. Narzędzie to jest integralną częścią każdej wyprodukowanej u nas strony internetowej i pozwala klientom na samodzielną edycję zawartości serwisu www z poziomu prostego w obsłudze i intuicyjnego panelu administracyjnego.

E-MARKETING

Produkcja pierwszych serwisów internetowych skłoniła nas do tworzenia własnego zaplecza SEO i zatrudnienia specjalistów w dziedzinie pozycjonowania stron internetowych. Wraz z dużymi zleceniami na serwisy internetowe dla firm farmaceutycznych odkryliśmy olbrzymi potencjał drzemiący w marketingu internetowym. W naszym zespole pojawiły się osoby kompetentne w zakresie psychologii reklamy, komunikacji oraz public relations. Dopełnieniem oferty webdesign stał się copywriting - głównie na potrzeby stron internetowych naszych klientów.
Dynamiczny rozwój działu e-marketingu nastąpił dzięki rosnącej popularności marketingu szeptanego oraz marketingu społecznościowego. W ostatnim czasie ważnym kanałem komunikacji marketingowej stała się dla nas platforma Facebook. Jako jedna z pierwszych firm w kraju tworzyliśmy dla naszych klientów aplikacje wykorzystujące Facebook Api.

DTP

W odpowiedzi na wymagania klientów oczekujących spójności materiałów reklamowych z grafiką www, uczyliśmy się pracy w palecie CMYK. Szybko do naszej oferty dołączyły systemy identyfikacji wizualnej. Od 2009 roku zajmujemy się składem i przygotowaniem do druku również większych publikacji, takich jak: katalogi, biuletyny czy książki. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat wypracowaliśmy korzystne warunki współpracy z dwoma drukarniami, dzięki którym jesteśmy w stanie zaoferować naszym klientom konkurencyjne ceny. Dziś, posiadając najnowszy sprzęt, nowoczesne oprogramowanie i dośwaidczony zespół, Eurohost jest w stanie zrealizować wszystkie oczekiwania klientów w sferze grafiki użytkowej, webowej i dtp.