Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×

Pozycjonowanie stron internetowych - SEO

Internet jest najczęściej wskazywanym źródłem informacji o produktach i usługach przed dokonaniem zakupu. Ufa mu aż 82,5% osób w wieku 25-34 lat, czyli 78% wszystkich internautów.  W poszukiwaniu informacji i opinii o produktach internaucii w pierwszej kolejności korzystają z wyszukiwarek internetowych, które kierują ich na strony sklepów, producentów, serwisów aukcyjnych i porównywarek cenowych. W odpowiedzi na zapytanie wyszukiwarka wyświetla wielostronicową listę adresów internetowych. Badania pokazują, że 90% klientów odwiedza tylko te strony internetowe, których linki zajmują pozycje od 1-10 w wynikach wyszukiwania – czyli znajdują się na pierwszej stronie wyników.

Dlatego, tak ważne jest, aby Państwa serwis www znalazł się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google.pl dla związanych z Państwa firmą słów i fraz kluczowych. W przeciwnym wypadku Państwa serwis będzie istniał w sieci równie nieefektywnie jak billboard postawiony w lesie…

Dlaczego jesteśmy tak skuteczni w pozycjonowaniu?

Jeżeli chodzi o pozycjonowanie, DOŚWIADCZENIE nie wystarczy:-) Konieczna jest interdyscyplinarna wiedza, którą może zagwarantować jedynie zespół fachowców z zakresu webmasteringu, programowania PHP, copywritingu i marketingu.  Skuteczne pozycjonowanie wymaga również bogatego i nieustannie rozbudowywanego zaplecza SEO w postaci katalogów, blogów oraz kontaktów internetowych. Dlatego zlecenie pozycjonowania serwisu internetowego freelancerowi nigdy nie będzie tak skuteczne, jak zaufanie firmie dysponującej kompletnym zestawem kompetencji i rozbudowanym zapleczem pozycjonerskim.


NA CZYM POLEGA pozycjonowanie?

Pozycjonowanie (Search Engine Optimalization, SEO) to szereg działań, zmierzających do zapewnianie danemu serwisowi www jak najwyższej pozycji w NATURALNYCH, tzw. ORGANICZNYCH wynikach wyszukiwarek, dla wybranych słów i fraz kluczowych. Pozycjonowanie jest nowoczesną, nieinwazyjną formą marketingu, która stanowi odpowiedź na konkretne zapytanie i potrzebę konsumenta. Pozycjonowanie nie jest odbierane jako zabieg reklamowy, ale jako naturalny wynik przeszukiwania zasobów internetowych. Dobrze wypozycjonowana strona internetowa to gwarancja dotarcia do nowych klientów, zaprezentowania im szczegółowej oferty i zachęcenia ich do nabycia towarów lub usług.

Czas i żywotność efektów pozycjonowania

O skutecznym pozycjonowaniu można mówić w chwili, gdy pozycjonowana witryna znajduje się w pierwszej dziesiątce stron wskazywanych przez wyszukiwarkę dla danej frazy kluczowej.  Wyniki pozycjonowania są jednak odroczone w czasie – efekty zwykle pokazują się po kilku tygodniach od rozpoczęcia prac. W przypadku bardzo popularnych i konkurencyjnych fraz kluczowych, wyniki uzyskujemy najdalej po kilku miesiącach.  Jednocześnie utrzymanie zdobytej pozycji wymaga codziennej, systematycznej pracy. Wyniki zmieniają się z dnia na dzień, dlatego tak ważne jest ich codzienne monitorowanie - dlatego naszym klientom oddajemy do użytku, dostępny 7 dni w tygodniu i 24 h/dobrę system monitorowania pozycji domen - SerpMonster.pl.  Obecnie przy tak częstych zmianach wprowadzanych w algorytmach wyszukiwarek - stabilne wyniki można osiągnąć jedynie poprzez długoterminową i stałą współpracę. Nasi najbadziej zawodoleni klienci, to Ci którzy zostaja z nami na długo.

KOSZT pozycjonowania

Koszt pozycjonowania jest uzależniony od liczby, popularności wybranych fraz kluczowych oraz aktualnej pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania dla Google.pl. Dlatego wycena musi być wykonana indywidualnie dla każdego serwisu internetowego i poprzedzona diagnozą niezbędnych prac optymalizacyjnych. Dlatego przed rozpoczęciem współpracy oferujemy klientom BEZPŁATNĄ ANALIZĘ i pomoc w doborze fraz kluczowych tak, aby przyniosły one oczekiwany ruch w serwisie i przełożyły się na realizację założeń marketingowych.


Etapy pozycjonowania - jak wygląda współpraca?

1. Bezpłatna analiza słów/fraz kluczowych Dobór właściwych słów/fraz kluczowych związanych z działalnością firmy przeprowadzamy bezpłatnie dla wszystkich firm,...

1. Bezpłatna analiza słów/fraz kluczowych

Dobór właściwych słów/fraz kluczowych związanych z działalnością firmy przeprowadzamy bezpłatnie dla wszystkich firm, które prześlą do nas zapytanie ofertowe. Zapytanie takie powinno zawierać adres strony internetowej, która ma być pozycjonowana, a także sugestie co do słów/fraz kluczowych, na których najbardziej Państwu zależy. Nasi specjaliści dobierają i rekomendują słowa i frazy na podstawie przesłanych informacji oraz analiz rynku i konkurencji.
 

2. Optymalizacja kodu strony internetowej

Analiza techniczna strony internetowej (tzw. audyt SEO) jest niezbędnym etapem przygotowującym stronę do dalszego pozycjonowania. Dla naszego klienta opracowujemy zalecenia optymalizacyjne, czyli wskazówki, co należy w stronie zmienić, by była ona przyjazna dla wyszukiwarek. Jako agencja interaktywna zajmująca się także tworzeniem i modernizacją stron www jesteśmy w stanie następnie odpowiednio zmodyfikować stronę.
 

3. Stałe działania pozycjonerskie przy użyciu skutecznych i bezpiecznych metod tzw. white hat SEO

Pozycjonowanie jest ciągłym procesem – raz uzyskane dobre pozycje należy podtrzymać. Częstym błędem jest zaprzestanie pozycjonowania w momencie wejścia do TOP 10 wyników wyszukiwania – taka decyzja skutkuje szybkim utraceniem zdobytych pozycji na rzecz konkurencji i koniecznością ich odbudowy.

Stałe działania pozycjonerskie, w uproszczeniu, polegają na budowaniu popularności strony internetowej, między innymi poprzez pozyskiwanie linków przychodzących do serwisu oraz wiele innych metod.

Zaznaczamy w tym miejscu, że posługujemy się wyłącznie bezpiecznymi i legalnymi metodami. Dzięki temu nasi klienci mają pewność, że ich strony nie zostaną usunięte z indeksu wyszukiwarki (tzw. ban, który sprawia, że strona zupełnie i na długi czas znika z wyników wyszukiwania). Przestrzegamy w tym miejscu przed firmami oferującymi niewiarygodnie szybkie efekty pozycjonowania na trudne słowa/frazy – w większości przypadków firmy te posługują się tzw. black SEO, które niesie ze sobą właśnie zagrożenie zbanowaniem przez wyszukiwarkę.

więcej ›

Jakie prace wykonujemy w trakcie pozycjonowania?

Pozycjonowanie to szereg działań począwszy od analizy i wyboru fraz kluczowych i stworzenia startegii marketingu wyszukiwarkowego, poprzez optymalizację kodu i zawartości merytorycznej...

Pozycjonowanie to szereg działań począwszy od analizy i wyboru fraz kluczowych i stworzenia startegii marketingu wyszukiwarkowego, poprzez optymalizację kodu i zawartości merytorycznej witryny, tworzenie artykułów pre sell, pozyskiwanie linków przychodzących, promowanie serwisu na blogach i katalogach pre sell, kończąc na szczegółowej analizie wyników. W ramach umowy na pozycjowanie serwisu internetowego zapewniamy Państwu:

  • Przeprowadzamy dokładną i gruntowną optymalizację kodu i zawartości strony pod kątem wyszukiwarek internetowych.
  • Zgłaszamy stronę internetową do maps.google.pl
  • Optymalizujemy stronę internetową w przypadku zmiany algorytmów wyszukiwarek
  • Analizujemy gęstość słów kluczowych na Państwa stronie, redagujemy i uzupełniamy teksty marketingowe
  • Na bieżąco analizujemy i korygujemy metatagi w Państwa serwisie
  • Tworzymy artykuły branżowe (pre sell articles) dotyczące produktów i usług klienta
  • Zamieszczamy artykuły z linkami do serwisu klienta na blogach i w katalogach seo (pre sell pages)
  • Pozyskujemy linki przychodzące z innych stron internetowych
  • Zapewniamy dostęp do wiarygodnych statystyk dziennych pozycji (www.serpmonster.pl)
  • Zapewniamy dostęp do systemu statystyk pozwalającego śledzić wejścia na Państwa stronę – Google Analitycs.
  • Służymy doradztwem w zakresie ewentualnej rozbudowy serwisu internetowego klienta lub stworzenia kolejnych stron www, tak by były one dobrze indeksowane przez roboty wyszukiwarek internetowych
  • Zawsze staramy się uzyskać jak najwyższą pozycję w ramach TOP 10 i dbać o wysoki pagerank
  • Szybko reagujemy na wszelkie zapytania i wątpliwości naszych klientów
  • Codziennie sprawdzamy pozycje słów kluczowych
więcej ›

Opłata za wynik czy abonament?

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku oferujemy naszym klientom dwa modele rozliczeń za pozycjonowanie strony internetowej:   1. Rozliczenie za uzyskane pozycje Ten model...

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku oferujemy naszym klientom dwa modele rozliczeń za pozycjonowanie strony internetowej:
 

1. Rozliczenie za uzyskane pozycje

Ten model polega na płatności za efekty pozycjonowania. Innymi słowy – nie ma żadnej stałej opłaty abonamentowej, a nasz klient płaci jedynie za już uzyskane pozycje w TOP 10 wyników wyszukiwania. W tym modelu każde słowo/fraza kluczowa jest wyceniona osobno.

W celu sprawdzania statystyk pozycji strony na dane słowo kluczowe zapewniamy naszym Klientom dostęp do systemu online www.serpmonster.pl.Dla każdego naszego Klienta zakładamy w tym serwisie specjalne konto i zarówno Klient, jak i my sprawdzamy w ten sposób codzienne statystyki. Dzięki temu możemy rozliczać się za każdy dzień obecności lub nieobecności w TOP 10.

Przykładowo: załóżmy, że opłata miesięczna za słowo kluczowe to 50 PLN netto/miesiąc. W przeliczeniu na 1 dzień obecności w TOP 10 jest to zatem 1,70 PLN netto (50 PLN podzielone przez 30,5 dnia, bo tyle dni ma średnio każdy miesiąc w roku). Po miesiącu pozycjonowania sprawdzamy pozycje strony na to słowo dla każdego dnia miesiąca i sumujemy: jeśli strona była na to słowo obecna w TOP 10 np. przez 10 dni w miesiącu, to wystawiamy fakturę za to słowo na kwotę 17 PLN netto.

Koszt jednej frazy zaczyna się już od 29 PLN netto miesięcznie. Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony z 6-cio miesięcznym okresem wypowiedzenia.
 

2. Rozliczenie ryczałtowe - abonament

Ten model jest świetnym rozwiązaniem dla Klientów poszukujących kompleksowej obsługi w zakresie SEO. Nasi specjaliści cyklicznie analizują stronę klienta oraz statystyki ruchu na stronie i koncentruj się na stałym zwiększaniu liczby wejść na stronę poprzez usuwanie z pozycjonowanie słów/fraz nie przynoszących ruchu i dodawanie nowych fraz, mogących zwiększyć liczbę potencjalnych klientów.

Model ryczałtowy jest także stosowany w przypadku pozycjonowania rozbudowanych serwisów oraz sklepów internetowych, gdzie konieczne jest pozycjonowanie bardzo dużej liczby słów/fraz kluczowych. Jest to tzw. pozycjonowanie szerokie (inaczej zwane long tail – długi ogon) i umożliwia ono skierowanie na stronę klienta dużo większej liczby użytkowników niż przy tradycyjnym pozycjonowaniu na określone na sztywno słowa/frazy kluczowe.

Wysokość ryczałtu jest ustalana indywidualnie, ponieważ uzależniona jest od branży, konkurencji, ilości słów/fraz kluczowych. Koszt pełnej obsługi zaczyna się już od 290 PLN netto miesięcznie. W perspektywie długofalowej rozliczenie ryczałtowe jest przeważnie wariantem korzystniejszym cenowo od rozliczenia za uzyskane pozycje.

Umowę z rozliczeniem ryczałtowym zawieramy na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia, przy czym minimalny czas trwania umowy wynosi 3 miesiące.
 

Panel klienta – czyli stały dostęp do statystyk pozycji

W obu modelach rozliczeniowych każdy nasz klient otrzymuje dostęp do specjalnego konta w serwisie serpmonster.pl, który umożliwia śledzenie pozycji słów/fraz w wynikach wyszukiwania. Dostęp do panelu odbywa się z poziomu przeglądarki internetowej i nie wymaga instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania. System www.serpmonster.pl umożliwia także łatwe tworzenie raportów pozycji dla dowolnych okresów czasu.
 

Fakturowanie

W obu modelach rozliczeniowych faktury VAT są wystawiane z dołu - po zakończeniu każdego miesiąca.

więcej ›